sierpnia 31, 2015

~138 Wreath and Hat + recenzja "Małego księcia".

~138 Wreath and Hat + recenzja "Małego księcia".
Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zdjęć z ruin klasztoru. Tym razem większą rolę odegrał wianek, nie kapelusz. ;) Jesteście ciekawi mojej opinii o filmowej wersji "Małego księcia"? Zapraszam dalej!

sierpnia 26, 2015

~137 Hat and Wreath + aparat vintage

~137 Hat and Wreath + aparat vintage
Cześć! Kojarzycie te stare aparaty z kliszami? Robiło się po kilkanaście zdjęć i nawet nie wiadomo było, co wyszło. Jakiś czas temu znalazłam dwa stare aparaty u moich dziadków. Byłam przekonana, że nie działają, aż do dziś. Właśnie zaczęłam zabawę z fotografią na aparacie vintage! To całkiem fajna sprawa, bo nigdy nie wiesz, co Ci wyjdzie, a może akurat złapiesz jakiś fajny efekt. W tym aparacie jest masa różnych pokręteł, więc jeszcze ich nie rozpracowałam. Robiąc nim zdjęcia, poczułam się, jakbym wróciła do dawnych lat. Nie mogę się doczekać, kiedy je wywołam.

Hi! Do you recognize these old cameras with cliches? You were allowed to do by them a dozen photos and you didn't even know what you capture. Some days ago I have found two old cameras at my granparents. I was convinced that they don't work until today. I just started enjoying photography with vintage cameras. It is pretty great fun, because you never know what you capture and maybe you catch cool effect. In this camera is a lot of many knobs. When I was taking the pictures I felt like I am in the old days. I can't wait to develop the photos.

sierpnia 22, 2015

~136 Back 2 School: DIY Notebooks

~136 Back 2 School: DIY Notebooks
Hej, hej! Szkoła zbliża się dużymi krokami, dlatego aby umilić Wam trochę ten czas, razem z Kornelią przygotowałyśmy mały DIY. W tamtym roku były kolorowe trampki LINK, a w tym zeszyty. Nie ma nic lepszego od noszenia do szkoły przygotowanych przez siebie zeszytów. Nawet nudne lekcje dzięki temu stają się przyjemniejsze. Ciągle możemy coś dodawać do takich zeszytów, to zależy tylko od nas! Tu coś narysujemy, tam coś nakleimy, możemy nawet wykonywać obliczenia na okładce. ;) Przygotowałam także krótki filmik, sami zobaczcie:
 


sierpnia 19, 2015

~135 "Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć." Recenzja "Papierowych miast:.

~135 "Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć." Recenzja "Papierowych miast:.
Cześć! Byłam ostatnio z kuzynką i siostrą na "Papierowych miastach" i dzisiaj zrobię małą recenzję tego filmu. ;)
Na początku poznajemy naszych bohaterów, jako dzieci. Chłopak i zwariowana dziewczynka zaprzyjaźniają się i przeżywają razem mnóstwo przygód. Z czasem, ich drogi się rozchodzą i ambitny Quentin nie walczy już o to, by zostać przy Margo. Jednak pewnego dnia dziewczyna zabiera go w szaloną podróż po mieście i już nic nie jest takie same. Chłopak stwierdza, że coś do niej czuje, ale Margo znika. Quentin i jego przyjaciele pragną ją odnaleźć.
Nie jest to typowy młodzieżowy film, mamy w nim wiele zabawnych momentów, kilka wzruszających, a także sporo zaskakujących. Margo zagrała słynna modelka Cara Delevigne, wszystko byłoby ok, ale do bohaterki nie pasowały te grube brwi. Jako modelka może takie mieć, ale jednak do filmu, moim zdaniem, trochę nie pasowały. Quentina zagrał Nat Wolff, którego znałam już z "Palo Alto", filmy, który bardzo mi się spodobał. Lubicie filmy indie? Koniecznie obejrzyjcie ten tytuł! Myślę, że książka jest trochę lepsza, bo film mnie chwilami nudził. Jednak jest wart polecenia, zwłaszcza dla tych zabawnych scen.
Tym razem na zdjęciach możecie zobaczyć moją kuzynkę Kornelię. Do stylizacji użyłyśmy czarną sukienkę w kwiatki i martensy. Co sądzicie o tej propozycji?

sierpnia 12, 2015

~134 Nowy kociak

~134 Nowy kociak
Cześć! Jak wiecie, uwielbiam koty. Jak to mawiał Mark Twain: Czy dom bez kota - najedzonego, dopieszczonego i należycie docenionego - zasługuje w ogóle na miano domu? I tak naprawdę, mimo, że byłam uczulona na koty, w domu zawsze mieliśmy tego futrzanego zwierzaka.

sierpnia 01, 2015

~132 Breath of life

~132 Breath of life
Cześć! Niestety mamy już sierpień. Lato mija, ale wciąż zostało sporo wolnego, także nie martwmy się tym na zapas. :) Dzisiejszy post będzie fotograficzny. Wszystkie fotografie pochodzą z mojego ogrodu lub okolicy. Bardzo lubię fotografować naturę, ona nie potrzebuje żadnych poprawek, jest po prostu piękna taka, jaka jest.
Coś mi mówi, że powinnam przeprowadzić się do większego miasta, ale nie wiem, czy umiałabym zostawić to wszystko, co mnie otacza. Jak już się przyzwyczaimy do jakiegoś miejsca i mieszkamy w nim przez dłuższy czas, to od razu ciężej jest nam się z nim rozstać. Jednak w większym mieście nawet zawsze łatwiej jest znaleźć pracę, mieszkanie... Pomijając jednak te materialne sprawy, warto mieszkać w wiejskiej okolicy!

Anna Sitek

Anna Sitek
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog