~88 Winter Madness

Witajcie! Co tam u Was? Gdy obudziłam się dziś rano pogoda bardzo mnie zaskoczyła. Wszystko zostało pokryte pięknym, zimowym puchem i krajobraz znów zaczął zachwycać. Uwielbiam zimę! Jest wtedy tak magicznie.
Zaczęły się u mnie już ferie, cudownie jest trochę odpocząć i podładować energię przez te dwa tygodnie. Aktualnie czekam także na przesyłki z magazynami z USA i Japonii. Tym osobom wysłałam słodycze z Polski i książkę. Mam nadzieję, że szybko je dostanę. To będzie Seventeen i Teen Vogue. Wiecie jak uwielbiam zagraniczne magazyny, dlatego tym bardziej nie mogę się doczekać. ♥
W tej stylizacji chciałam Wam głównie pokazać buty, które niedawno zamówiłam ze sklepu internetowego Deezee. Przyszły bardzo szybko, więc już dziś mogłam je ubrać. Są to zwykłe czarne botki. Chciałam kupić buty na wyższym obcasie, ale stwierdziłam, że jestem na nie za wysoka. Takie właśnie mają problemy wysocy ludzie. :D Komin jest bardzo delikatny, dostałam go na święta kilka lat temu. Chciałabym także wspomnieć, że moja koszulka była tak naprawdę górą od piżamy, ale zrobiłam z niej ciuszek na co dzień. Zapomniałam wspomnieć także o zegarku z kotkiem! Była jeszcze biała wersja, ale czarny bardziej mi się podobał. Niestety jest już trochę zniszczony, ale nadal go uwielbiam.
Zdjęcia robiłam razem z siostrą.




















coat - sh
scarf - gift
blouse (pyjama) - Cubus
skirt - House
shoes - Deezee
watch - House

Komentarze

  1. Nice boot!
    cool view
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę śniegu ;)
    Genialny zegarek ^^
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny zegarek-kotek ! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś nam tymi paczkami z Japonii i USA ;) Ciekawy pomysł na taką koleżeńską wymianę międzynarodową haha. Można wiedzieć gdzie poznałaś ludzi z którymi korespondujesz ? Obserwujemy bloga i czekamy na następne wpisy !
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma ani śladu śniegu :/. Ładne buty, chociaż ja wolę na obcasie :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i ładne zdjęcia. Bardzo spodobał mi się ten zegarek.
    Obserwuję już od dawna. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie śnieg jeszcze się trzyma! :)

    Blog Mell ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie śnieg już prawie stopniał i prawdopodobnie go nie będzie na ferie, które zaczynam dopiero 16 lutego. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zimowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety zima w tym roku zaspała, dopiero przed weekendem nasypało troszkę śniegu, który nie zniknął po godzinie. Pięknie tam u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia :) ps. ja toleruję zimę ale tylko tą słoneczną, dokładnie taką jak u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie raz pada. po czym znowu topnieje i znowu pada, i topnieje i tak w kółko...
    Zegarek jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowniie wyglądacie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, fajne stylizacje:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely coat
    view my new post. http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/your-freyrs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komin trochę mi nie pasuję, ale reszta jest świetna, szczególnie ta koszulka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie